Hundvakt

Har varit hundvakt åt denna otroligt snygga hund sen i onsdags kväll, och han blir nog kvar här till imorgon kväll eller söndag. Men mysigare hund får man nästan leta efter! Han är så kelsjuk att han får Robert att stå i lä, och han är så lätt att handskas med. Även om han tycker att Walter är jobbigast på jorden och katten ser jäkla mumsig ut så går det alldeles utmärkt att ha en så stor hund här. Han är ju bara sådär fem gånger så stor som Walter ungefär. Och väldigt många kilon tyngre, vilket man aldrig kommer ihåg när man ropar honom till sängen. Men ska försöka ta en promenad upp till hundrastgården imorgon på dagen så man kan fota lite bus i snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?

kreativitet, student, bokmal, photoshop, bloggdesign, fotografering


Jag är 19 år, bosatt i Uppsala sedan en tid tillbaka för att plugga Systemvetenskap på Uppsala Universitet. Är väldigt förtjust i att vara kreativ (rita knubbiga små djur i Illustrator bland annat), att läsa böcker, pilla i bloggdesign och fotografera. Dock har mitt fotograferande tagit ett långt uppehåll nu på grund av bristande motivation. Jag jobbar också som fikavärd på Gotlands nation under vissa helger, så har ni vägarna förbi, kom in!